Άλεξ Μιχαηλίδης, νέο βιβλίο!


Άλεξ Μιχαηλίδης

Όπως μας υποσχέθηκε o Άλεξ Μιχαηλίδης, ο συγγραφέας του παγκόσμιου best seller «Η σιωπηλή ασθενής», με το οποίο έγινε ο πρώτος Ελληνοκύπριος συγγραφέας που κατέλαβε την πρώτη θέση στη λίστα των best sellers των New York Times και επίσης  συγγραφέας του δεύτερου ψυχολογικού θρίλερ "Οι Κόρες" που κατέκτησε τη 2η θέση στην ίδια λίστα των New York Times, αυτόν τον μήνα μας δίνει πληροφορίες για το νέο του μυθιστόρημα!

Όσοι έχουμε διαβάσει τα βιβλία του και λατρεύουμε τα θέματά του που αντλούν έμπνευση από την Ελληνική μυθολογία αναμένουμε εναγωνίως το νέο του βιβλίο που η ιστορία του διαδραματίζεται σε Ελληνικό νησί και θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2024!

Άραγε με ποια πρόσωπα της Ελληνικής μυθολογίας θα ταυτίσει τους πρωταγωνιστές του νέου βιβλίου του; ___Ελένη Ιωάννου

Και όπως ο ίδιος λέει: 

"Με ρωτούν συχνά πώς ξεκινάω να γράφω ένα βιβλίο.. Και ένα από τα πολλά πράγματα που έχω μάθει από την Αγκάθα Κρίστι είναι η σημασία ενός σκηνικού για ένα μυστήριο – επέλεγε πάντα ένα εμβληματικό κλειστό σκηνικό με έναν κλειστό κύκλο υπόπτων.

Και έτσι, για τα δύο πρώτα μου μυθιστορήματα, ξεκίνησα επιλέγοντας την τοποθεσία - μια ασφαλή ψυχιατρική κλινική, ένα κολέγιο του Κέιμπριτζ, και τις δύο τοποθεσίες που γνώριζα από κοντά. Και το τρίτο μου μυθιστόρημα δεν είναι διαφορετικό.

Όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε, είμαι Ελληνοκύπριος και μεγάλωσα στη Μεσόγειο. Και γι' αυτό θέλω να είστε οι πρώτοι που θα μάθετε ότι επέστρεψα στις ρίζες μου και έστησα το νέο μου θρίλερ στον κόσμο που ξέρω καλύτερα: ένα ελληνικό νησί.

Έχω περάσει πολλά καλοκαίρια στα ελληνικά νησιά και δεν μπορώ να σκεφτώ πιο υποβλητικό, όμορφο και στοιχειώδες μέρος για να στήσω ένα βιβλίο. Τα νησιά είναι γεμάτα ιστορία, μυθολογία, μαγεία - και σε αυτή την περίπτωση, φόνο.

Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα ιδιωτικό ελληνικό νησί που ανήκει σε μια σταρ του κινηματογράφου, η οποία καλεί τους καλύτερους φίλους της να περάσουν το Πάσχα εκεί μαζί της… και μετά… Θα πρέπει να περιμένετε και να δείτε! Αλλά επιτρέψτε μου να πω το εξής: διασκέδασα περισσότερο γράφοντας αυτό το βιβλίο από οτιδήποτε έχω γράψει μέχρι τώρα. Ελπίζω να το αγαπήσετε όσο κι εγώ."

Το μυθιστόρημα κυκλοφορεί τον Ιανουάριο του 2024 και ανυπομονεί να το μοιραστεί μαζί μας.


Ο Άλεξ Μιχαηλίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κύπρο. Έχει μεταπτυχιακό στην Αγγλική Λογοτεχνία από το Trinity College του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ και μεταπτυχιακό στο σενάριο από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου στο Λος Άντζελες. Ο σιωπηλός ασθενής ήταν το πρώτο του μυθιστόρημα και έκανε το ντεμπούτο του στο #1 της λίστας των μπεστ σέλερ των New York Times . Πέρασε περισσότερο από ένα χρόνο στη λίστα των μπεστ σέλερ των New York Times και πωλείται σε 50 χώρες που έσπασαν ρεκόρ. Το δεύτερο μυθιστόρημά του, The Maidens , έγινε μπεστ σέλερ στους New York Times και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές από τους The Guardian , Esquire , Entertainment Weekly., κι αλλα. Μετά από πολλά χρόνια που έζησε στο Λονδίνο, ο Άλεξ μετακόμισε πρόσφατα στη γενέτειρά του, την Κύπρο. Οι φωτογραφίες και το κείμενο είναι του Άλεξ Μιχαηλίδη. Το βιογραφικό είναι από το προσωπικό ιστολόγιο του Άλεξ Μιχαηλίδη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις