Μπέρτολτ Μπρεχτ ποιήματα για την αγάπη

Μπέρτολτ Μπρεχτ ποιήματα για την αγάπη
 

 

 

 
   Αυτός που αγαπώ
μου είπε ότι με χρειάζεται.
Γι΄ αυτό, προσέχω τον εαυτό μου
βαδίζω με προφύλαξη
και φοβάμαι κάθε στάλα βροχής

μηδά και με σκοτώσει...
 
Αυτός που αγαπώ___Μπέρτολτ Μπρεχτ
 
 
Αδυναμίες 
Καμία δεν είχες
Εγώ είχα μια:
 Aγάπησα
 

Αδυναμίες___Μπέρτολτ Μπρεχτ

 

 

 
 
Ποτέ δε σε είχα αγαπήσει τόσο πολύ,

όπως εκείνο το δείλι που σε άφησα
με κατάπιε το βαθυγάλαζο δάσος,
ψυχή μου,
που πάνω του, στα δυτικά,
κρέμονταν κιόλας
χλωμά τα άστρα.

Γέλασα αρκετά,
καρδιά μου,
γιατί συγκρούστηκα παίζοντας
με το σκυθρωπό πεπρωμένο
την ίδια ώρα
μέσα στο γαλανό δείλι του δάσους
αργοσβήναν κιόλας πίσω μου τα πρόσωπα.
Εκείνο το μοναδικό σούρουπο

όλα ήταν τόσο γλυκά
όσο δεν ήταν ποτέ ξανά να γίνουν
αλλά αυτό που μου απόμεινε είναι
μόνο πουλιά μεγάλα
που το δείλι
πετούν πεινασμένα στο
σκοτεινιασμένο ουρανό.
 
Ποτέ δε σε είχα αγαπήσει τόσο πολύ___Μπέρτολτ Μπέχτ
 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις