Δικαίωμα στην Άνοιξη της Ζωής


Το "Δικαίωμα στην Άνοιξη της Ζωής" obsession for poetry___de.stijl.de.l.arte 
Το "Δικαίωμα στην Άνοιξη της Ζωής" στο bibliotheque
Το "Δικαίωμα στην Άνοιξη της Ζωής" στο microstory.gr



Χορεύω έως εξαντλήσεως.

Αέρινος ο μανδύας που φορώ

διάφανος από τον ιδρώτα

κινείται μαζί μου ξεφτίζει,

κουρελιάζεται,παίρνει το σχήμα μου,

με ξεγυμνώνει στην Ανοιξιάτικη άχλυ.

Με τις σκληρές πουέντ μου

ματώνω τα δάκτυλά μου,

μα συνεχίζω να θέλω να τις φορώ

και να χορεύω…να χορεύω…

ακούοντας τα κλειδοκύμβαλα της φύσης,

του ανέμου τις ριπές που τρελαίνονται

από το δυνατό φτερούγισμα

των αποδημητικών πουλιών,

ότι αγγίζει με το φύσημά του

γίνεται ακατάπαυστη μελωδία,

στα φύλλα των δέντρων που θροΐζουν,

το κελάηδημα των ερωδιίδων

όταν ερωτοτροπούν στον αέρα

γίνεται τραγούδι ερωτικό

και η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου

καθώς ερωτοτροπώ κι εγώ χορεύοντας

τις ακροβατικές κινήσεις δεξιοτεχνίας

που απαιτεί η χορογραφία

της κορυφαίας του χορού,

της ποικιλόμορφης κι

ανεξερεύνητης ζωής μου.

Όσο η ανάσα μου αργοσβήνει

από την κόπωση

θα ζωντανεύει ξανά και ξανά

απ’την πνοή της Άνοιξης.

Ανθίζω…κάθε στιγμή,

από το φως του ήλιου

τη μέρα παίρνω ζωή,

κρατώ τη ζεστασιά τη νύχτα

και συνεχίζω τον εξαντλητικό λευκό χορό.

Η φθορά,ο πόνος,ο χρόνος,

δε με αποσπούν από το στόχο.

Το δικαίωμα στην Άνοιξη,

το δικαίωμα στη Ζωή

μου ανήκουν,κατηγορηματικά,

δικαιωματικά και αμετάκλητα.


Δικαίωμα στην Άνοιξη της Ζωής___Ελένη Ιωάννου

Photography:Junta Takao
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις