H μικρή μου Νεφέλη





















 Το ταγκό της Νεφέλης,Χαρούλα Αλεξίου
Tango to Evora___Loreena Mc Kennitt

Στο νεφέλωμα του κόσμου μας
ήρθες να συμπληρώσεις την ανθρώπινη ύπαρξη.
Με χρυσά ποτάμια στα μαλλιά,
να ρέουν… στα λιμάνια των ανθρώπων
και πράσινες ατόλες  στα μάτια,
να ξεκουράζονται…
οι κορελλογεννημένες γοργόνες των ονείρων σου
ατενίζεις το ζοφερό μέλλον
τραγουδώντας, παίζοντας, φεγγοβολώντας
σκορπίζεις χρυσόσκονη γύρω σου.
Δε πτοείσαι από τις μίζερες ανάγκες των καιρών.
Δε φοβάσαι τα επακόλουθα των πράξεών σου.
Τυχερή, ανέμελη, βαδίζεις
σε λουλουδιασμένους δρόμους
διαλέγοντας τους λευκούς κρίνους
στην ποικιλοχρωμία των ρόδων.
Αντικρίζεις τη ζωή κατάματα
να ξεδιπλώνεται μπροστά σου, άφοβη και ήρεμη.
Στων ματιών σου τις γαληνεμένες θάλασσες
ξεθυμάνουν οι φουρτούνες
αγαλλιάζουν οι αλλόφρονες
κοιτώντας σε πιστεύουν οι δύσπιστοι.
Με ένα σου βλέμμα παγώνει η ανάσα.
Ουράνια ομορφιά ,
πλανεύτρα, ξεμυαλίστρα, καλλίγραμμη,
περπατάς στη γη με βήματα γερά
ξεσηκώνοντας θύελλες στο πέρασμά σου
άθελά σου,αιθέρια νεράιδα του ουρανού.
Μέχρι χθες ήσουν μικρή  στην αγκαλιά μου
η μικρή μου Νεφέλη, που μεγάλωσε…
Γυναίκα-σήμερα- πανέμορφη, εξωτική,
παραδομένη στους χείμαρρους της νεότητας
πετώντας μακριά με τα φτερά του έρωτα
ολοένα ξεμακραίνεις από τις γονικές σου ρίζες.
Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη.
Δε μπορώ να σταματήσω το χρόνο.
Δεν αλλάζει η πορεία, της νιότης
ο ανθός ανοίγει και μοσχοβολά.
Αγαπημένη μου Νεφέλη,
πρόσω ολοταχώς για της ζωής
το όμορφο μα δύσκολο ταξίδι
με εφόδια καλά φυλαγμένα
στο νου και την καρδιά, πίστη, ελπίδα
και όπως είναι το όνομά σου,
Σοφία.



H μικρή μου Νεφέλη___Ελένη Ιωάννου

Το ποίημα "Η μικρή μου Νεφέλη" στο___bibliotheque

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις